19 april 2009

Once upon a time...

Nu är det dags att visa upp två kort till som jag gjort för PaperMaze. Jag fullkomligt älskar det här papperet från Pink paislee i turkost och orange. Så det kommer mer av det framöver. Allt material hittar ni hos PaperMaze.

Vet inte hur väl det syns på fotot, men de båda fjärilarna på motivet är 3d. Jag har stämplat dem en extra gång, klippt ut och klistrat fast på mitten, sedan har jag vikt upp vingarna för att få riktig 3d känsla.


Just nu har PaperMaze en skisstävling på sin blogg. Det är Rimna som har ritat en alldeles underbar skiss. (Jag kan berätta att jag redan har testat att skapa efter skissen och den var riktigt rolig att jobba efter).

Ha en riktigt skön avslutning på den här helgen!
kram Annika

4 kommentarer:

Frusvea sa...

Vilka fina kort! Och så fiffigt med fjärilarna. Tänk man göra det där lilla extra med små fiffiga detaljer!
*kram*

annmari sa...

Måste nog köpa den lilla fjärilen. Har sett den på flera ställen nu och den är ju så fin.

kram am

E sa...

Vilka härliga kort du gjort! Va smart med fjärilarna för att få lite extra effekt! Håller med om att Pink paislepappret är grymmesnyggt!
Kram

Petra sa...

Underbar kort du gjort.
Hoppas du får en trevlig Valborg och 1:a maj helg.
Kram
Petra

Related Posts with Thumbnails