21 april 2009

Sambon bloggar!

Idag bjuder jag på ett bloggtips. Min käre sambo Patrick har börjat blogga och det gör han här. Han är riktig nybörjare på det här med att blogga, men delar så gärna med sig av grilltips, recept och säkerligen lite om odling framöver.

Dessutom är jag säker på att han gärna tar emot era bästa tips oxå!

Jag passar på att lägga in en bild som visar hur galen han är i att grilla. Den här bilden är tagen ett par dagar innan jul förra året då han förberedde grillning av julskinkan...

kram Annika

4 kommentarer:

Patrick sa...

Hmmm vilken bild.... vilken charmerande kille

Kram "sambon"

Petra/Paradise sa...

Tack Annika för dina goa ord inne hos mej! *glad*
JAsså, har han också börjat blogga! Jag får väl välkomna honom till "Bloggträsket" ;)
STOOOR KRAM Petra

Sara-SaGam sa...

surfar runt efter lite stämpelinspiration. kanske det blir ett grillkort!:-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad gottigt med grilltips! Och det verkar inte som om man behöver en gourmetgrill va? Syftar till den på bilden (vi har varianten större) och vi älskar också att grilla! Inget väder är för dåligt (jo, okej då - storm och ösregn...)vi har tak ju!

Ska kika in på bloggen och tjingelinga!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Related Posts with Thumbnails