27 maj 2009

kort till morsdag och studenten

Har fått en hel hög med beställningar det sista och det är så kul att göra tycker jag. De här tre morsdagskorten blev det.


Studentkorten är beställda till två killar som tar studenten. Det skulle vara lite mörkare färger, gärna grå/svart och så gillar den ena killen musik/festivaler/film/tatueringar och den andra resa och festa. Inspirationen till korten fick jag hos vännen Cathrin som visserligen hade ett helt annat upplägg. Tack för inspirationen!!!


Nu kom pappa och storebror på besök!

kram Annika

3 kommentarer:

Jaana sa...

Min humor precis ! Både snyggt o kul.
Kram !!!

Frusvea sa...

Wow vilka coola studentkort! Härligt att se något annat än dom traditionella. Killarna tycker säkert att korten är roliga och annorlunda:)
*kram*

Cathrin sa...

Hej! Nu blev jag paff, men väldigt GLAD. Kul att jag kunde ge dej inspiration, så varsågod. Korten blev superfina, ja rent ut sagt jävligt bra.Ha en bra dag min vän kram Cathrin

Related Posts with Thumbnails