28 maj 2009

Kvällens beställningskort!

Idag har jag levererat de 5 korten i inlägget nedan, kan säga att de blev mycket uppskattade allihop! Studentkorten fick extra hejja rop av andra kollegor och de tyckte det var kul att se att jag även gör kort med mycket humor.

Fick beställning på ytterligare några kort idag och det som jag visar idag är ett av dem. Har en beställning på ett kort som skall ges till en tjej som slutar 9:an, det är hennes mor som skall ge det. Nu undrar jag om någon har något textförslag till ett sådant kort, här står det helt still!


kram Annika

2 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Kul att du hittade dit :)

Så många härliga kort det fanns här hos dig. Förstår att studentkorten blev uppskattade. Det var riktigt roliga och snygga!

Yvonne sa...

Åhhh vad mycket fint det fanns här =))
Tackar hjärtligt för besöket och kommentar i min blogg
Kramar//Y

Related Posts with Thumbnails