14 juni 2009

♥kortmakeri♥

Ibland bara älskar jag min hobby!!! Framförallt tider som denna då jag har alldeles för många projekt i luften för att känna mig behaglig till mods.

Dagen idag började jag med att göra 3 beställningskort och jag är faktiskt riktigt nöjd. Jag gillar min egen stil mer och mer och försöker sluta tänka att andra gör så mycket finare, de gör bara annorlunda. Det är så härligt befriande att vara kreativ, släppa alla tankar på andra saker och bara njuta av stunden!

Här kommer resultatet av dagens kreativa stund!

Pricken över I:et har kommit på efter att kortet scannades, det blev en härligt läcker gul blingsten.

kram Annika

4 kommentarer:

annmari sa...

Kul att du kan vara kreativ. Läntar till semestern då jag ska sätta igång igen.

kram am

Scraphörnan sa...

Tycker att du har en ovanligt sund inställning till dina alster!

Det är man själv som ska vara nöjd och att andra gillar det man gör är bara bonus ;-)

Jag gillar dina kort jag med =)

Underbart papper, det med fåglarna förresten!

Kram

E sa...

WoW vad mkt snygga kort du gjort sedan jag va här och kikade sist! Du ska absolut strunta i hur alla andras kort ser ut, dina är grymma! Jag får så mkt inspiration varje gång jag kikar på dina alster! Krya på dig kortet va jättefint, härliga färger och snygg stämpel! Studentkortet med grodan i inlägget nedanför är jätteläckert!
Hoppas du får en bra dag!
Kram

Anna Maria Niia sa...

Helt rätt inställning Annika!

Din stil är härlig!
Kram

Related Posts with Thumbnails