17 juni 2009

TACK & grattis

TACK för alla underbara gratulationer jag fick under gårdagen! Jag hade en riktigt mysig födelsedag. Jag blev firade med en blomma och skönsång av barnen och kollegorna på jobbet. Hemma hade sambon varit och köpt den godaste mackan jag vet på Mackmakeriet här i stan och den avnjöts med en kopp te.

En lång stunds skön läsning blev det innan kollegan Tobbe ringde på dörren och kom med ett sött kort, god choklad och härliga kryddblandningar. Jag blev så glad och överraskad!
Idag bjuder jag på ett grattiskort till underbara kollegan Ann-Sofie som fyller år på midsommarafton.

Ha en bra dag!
kram Annika

6 kommentarer:

Chruss sa...

STORT GRATTIS i efterskott Annika!

Frusvea sa...

Det lät som du fick en toppenbra födelsedag, vad härligt :)) En stor drakkram från mig även idag :)
*KRAM*

Pijo sa...

Låter som du haft en jätte mysig födelsedag......det är bra. Födelsedagar är till för att firas. :-)
Vad mycket fina kort du har gjort...som alltid. Vad "söt" draken var.
Kram

Sara-SaGam sa...

Hoppsan vad man kan missa. Hur som helst GRATTIS!

E sa...

Grattis lite i efterskott!! Så sött drakkortet är!
Hoppas du får en härlig midsommar!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Grattis, Grattis på din födelsedag i efterskott! Det låter som du fick en fin dag på alla vis!
Vilket mysigt drakkort, så fint färglagt!
Hoppas att du får en fin Midsommarhelg!
Kram,
Lotta/ FruH

Related Posts with Thumbnails