20 juli 2009

Dagens pyssel

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag den mysiga uppgiften att göra kort till nyfödda och sälja i en butik. Dessutom föds det små liv lite varstans i min umgängeskrets så de går åt på löpande band. Idag har jag gjort en hel hög med kort och här kommer några av dem.

Pernilla som säljer korten åt mig vill ha kort i mer genusneutral stil och ibland lyckas jag riktigt bra och ibland inte alls. Det sitter djupt rotat, men allt är i alla fall inte ljusblått och rosa. Är i behov av lite fler fina textstämplar till små nykomlingar, någon som har några bra tips?!

Ser att texten syns väldigt dåligt när kortet är scannat. Det syns mycket bättre IRL.
Tack för titten, glöm inte lämna ett litet avtryck så jag vet att just du varit här.
kram Annika

5 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilka söta kort! Förstår att det är lätt att det blir rosa och blått men du har lyckats riktigt bra!

Ha det gott! Kram Marie

Poohtra sa...

Vad mysigt det grön/orenge´a kortet var. Så fint !
Ha det gott.
Från Petra

Paula sa...

Så fina kort! Håller med Petra, det grön-orange'a kortet är superfint!

Kram på dig!
//Paula

Jennie/Deleelsia sa...

Så söta!!!
Massor av nyblivna föräldrar som kommer bli lyckliga ägare till dina kort.

Kram J.

am sa...

Utav dessa fastande jag för det första. Ett härligt harmoniskt kort

kram am

Related Posts with Thumbnails