16 juli 2009

Lunch med flickorna

Lunch med goaste vännerna är något av det bästa som finns och ändå gör vi det alldeles för sällan. Idag blev det lunch på Twin city, lite småshopping och till sist fika på kaffebönan. Så härligt och solen sken så mysigt på oss. Jag fick shoppat en sylåda i Tilda stil och två journalinghäften på Hobbyglädje.
Här kommer en bild från fikastunden, var ju tvungen att testa nya kameran!
Jessica, Petra och Anna. Man kan nästan se att Anna inte gärna är med på bild. Fast hon får lära sig att stå ut nu när jag ska bli bättre på att fotografera.

Jag lovade flickorna en bild på vår nyinköpta klocka, så här kommer den. Visst är den underbar?!

kram Annika

4 kommentarer:

Pijo sa...

Det ska bli kul att se alla fina foton du kommer att ta med din kamera. Vilken underbar klocka. Det var bland de sötaste jag sett.
Kram

Poohtra sa...

Vilken underbart söt klocka ! Passar väl perfekt hemma hos er.
Ja, det var mysigt att träffas och tjata och äta gott. Som du skrev så undrar jag också varför vi gör det så sällan....

Kramkram från Petra

chruss sa...

Vilket mysigt kort - och läcker klocka!

Jessica sa...

Himla läcker klocka!! Tack själv för senast. God mat, trevligt sällskap och lite shopping är aldrig fel!! Ha en fortsatt skön semester :)
Kram Jessica

Related Posts with Thumbnails