29 oktober 2009

Ny blogg under uppbyggnad!

Nu har jag bestämt mig för att starta blogg nummer 2, AnnikaS kreativa försäljning. Där kommer jag att lägga ut bilder på sådant jag har eller har haft till försäljning. Tänkte att det kunde vara ett smidigt sätt att få sålt en del av alla de grejer som jag pysslar ihop i mitt härliga pysselrum.

Jag lovar att tala om när jag börjat fylla på med alster till försäljning. Det lär bli en hel del nu när julen närmar sig skulle jag tro! Vet du redan med dig att du skulle vilja beställa något är det bara att gå in i den andra bloggen och se hur du går tillväga.
kram Annika

10 kommentarer:

Jaana sa...

hej vännen ! jag har fått svinisen och inte kunnat höra av mig till dig, som jag hade velat...Jag hoppas att kortet kommit fram åtminstone...

Kramar !

Malin/Majamelon sa...

Tack för dina snälla ord! Jag blir ju generad ;P
Jättefina grejer du har gjort sen sist jag kikade in här =D

Ha en härlig Helloween!

Kram!

TinaStina sa...

Tack för påhälsningen och de fina orden i min blogg! Jättetrevligt med nya bekantskaper :)

Jag har kikat igenom din blogg också och så otroligt mycket fina saker du gjort, inte bara kort utan också sånt du sytt och pysslat med för övrigt.

Läste om din mamma och beklagar verkligen sorgen! Du skriver fantastiskt vackert och jag blev rörd till tårar.

Massor med kramar!

Petra/Paradise sa...

Vilken toppenbra idé Annika!! =D
Du som gör så mycket fint kommer inte få svårt att få dina kort sålda!
Hoppas du haft en trevlig helg =)
STOR KRAM Petra

Therese sa...

Hej vännen, idag på lunchen springer jag och postar dian brädor - hoppas de kommer fram å att du blir nöjd med dem... stor kram!

Kajsa sa...

Hej Annika!
Vad roligt att se att du hittat tillbaka till min sida. Tyvärr så är jag ju hemskt dålig på att uppdatera den, men jag kollar in mellan varven. Vill beklaga din sorg.. Förstår om det känns tungt och kämpigt, men du är så god och fin som delar med dig av hur din mamma var. Hon finns ju alltid kvar i tankar och även i anden (eftersom jag tror att de finns med oss i vardagen, även om vi inte kan direkt se eller känna dem). Hoppas du kan känna det, vilket jag är säker på att du gör.
Bästa hälsningar och kramar
Kajsa

Anita sa...

Hej vännen!
Vad spännande att se vad du kommer att sälja på din nya sida. Du är så duktig och jag kommer säkert att få habegär.
Ang pysselträff så vill jag väldans gärna. Men lokalen kan vi nog inte använda i år. Hm, var ska vi vara? Här får plats ca 6 stycken. Kan det vara okej? En lördag eller söndag? Vem ska vi fråga?

Hoppas att du får en bra tisdag.
Stor kram från Anita

Zarah sa...

TACK för posten som kom idag! Så härliga grejer och vilket underbart kort!! Stort tack! ♥

Therese sa...

Tack goa du för krya på dig kramarna, de värmde men hjälpte inte, är hemma å sjuk idag :-( Förresten, dina brädor borde dimpa ner hos dig idag... KRAM!

Therese sa...

Vad bra att de kom fram å att du känner dig nöjd, ser med spänning fram emot posten till veckan då! Massa kramar till dig vännen!

Related Posts with Thumbnails