27 oktober 2009

Imorgon...

Imorgon är det dags för den stundande begravningen. Det känns tungt nu, men jag hade förmånen att få tillbringa kvällen med goa tjejer på kurs hos Hildas rum (pysselaffären i Huskvarna). Vi gjorde finfina tags och inspirerades av varandras alster, visar resultatet en annan dag. Det gjorde att tankarna på morgondagen hölls en bit bort för några timmar. Nu är jag nyss hemkommen och det blir en tidig kväll idag för att samla energi inför mammas begravning.

Jag har förstått att mamma inte finns längre, men att hon ALDRIG mer kommer att finnas hos oss är ofattbart.

Ni får gärna tänka lite extra på oss imorgon vid 10.30 då begravningen äger rum.
TACK än en gång för allt stöd ni visar!
kram Annika

13 kommentarer:

Sara-SaGam sa...

Älskade Annika,
jag saknade dig på mässan och nu förstår jag varför du inte kom. Mina varmaste tankar till dig och dina närmaste.
Kram!

Angelika sa...

Mina tankar finns hos dig idag Annika.
Kram A

Anita sa...

Jag tänker på dej hela dagen. Tack för igår. Det är så himla trevligt när vi träffas.
Stor kram från Anita

Annie sa...

Jag tänker på dig... Vi känner inte varann, men jag är inne och tittar på dina alster då och då... Jag skickar en kram också!

annmari sa...

Självklart kommer jag att tänka på er. Synd att jag inte finns närmare så jag kunde krama om dig också

kram am

Pijo sa...

Annika...idag finns du och de dina i mina tankar.
Massor av kramar

Lotta sa...

Tänker på dig - och dina nära och kära. Ta hand om er!!!

Kram L8

Therese sa...

Du ska veta att mina tankar varit hos dig och din familj idag... jag hoppas ni funnits och finns för varandra och att den sorgliga stunden ändå blev ett vackert avsked och att du även bland tårarna fått lite skratt och glädje åt underbara och tokiga minnen av din mamma... *kramar om*

Cathrin sa...

Hej! Jo du jag har allt tänkt på dej idag ska du veta. Glad är jag för att du var med oss i går, hoppas det blir snart igen. Tack snälla för mitt fina paket, blev alldeles generad när jag öppnade, det var verkligen för mycket, det hade du ju inte behövt. Mitt i prick...den dynan hade jag inte.Kram Cathrin

Snor och Glamour sa...

Hej!
Hamnade här av en slump och jag ser att vi har en hel del gemensamt!
Vill börja med att verkligen beklaga att din mamma gått bort. Det är fruktansvärt att behöva uppleva det. Föräldrarna skall ju liksom alltid finnas! Jag miste min pappa i juli 2007 och mamma bara 4 månader senare i nov 2007. Det var helvetes sjukdomen cancern som tog dom.
I dag kl 11 var jag på begravning!! Min älskade svägerska miste sin mamma nu den 13 oktober. Det var också cancer.
Jag har läst lite i din blogg och känner så oerhört med dig och din sorg! Förstår precis dina känslor.
Hoppas din dag varit fin och att du får ett fint minne av din mammas begravningsdag.
Kram Ann-Louise

E sa...

Tänker på dig och hoppas ni får en fin dag idag!
Stor kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Nu läste jag ju detta lite försent, men skickar all energi och tankar till dig som det bara går.

Kram Jennie

Miapuh sa...

tankar och kramar

Related Posts with Thumbnails