19 november 2009

Nya stämplar och en ny tändsticksask

Igår fick jag härlig post från Kortmakaren, det var det nya arket "mer sirlig jul" och embossingpulver. Så jag ägnade mig ett bra tag åt den tråkigaste delen av min hobby, att montera stämplar. Dessutom hade jag dumt nog en hel hög med stämplar som väntade på montering så jag monterade dem allihop. Nu hoppas jag att jag kan ta för vana att montera stämplarna allt eftersom de flyttar in hos mig, det blir så mycket lättare då.


Jag inspirerades så av ett kort Jennie hade gjort med sina nya stämplar och det resulterade i en tändsticksask till Stämpelsnacks julkortstävling. Inte helt omöjligt att det blir fler och kanske i några andra färger.



Framsidan


Baksidan

På lördag är det dags för den årliga traditionen julkortsmakeri här hemma hos mig. Bästa vännerna (och fd arbetskamraterna) Anna, Anna, Jessica, Lina och Petra är inbjudna. Vi börjar med goda mackor och te och kaffe till lunch, sedan pysslar vi loss och någon gång under dagen/kvällen fixar sambon P middag till oss.  I år har jag plockat ihop ett litet kit till tjejerna som vi ska börja att pyssla med, hoppas att de ska tycka det är roligt!
kram Annika

6 kommentarer:

zizzi sa...

Supersnygg tändsticksask!!! Visst är stämplarna ljuvliga att jobba med!?
Kram kram

Zarah sa...

Åh vad fin!! De där stämplarna är ljuuuvliga! :D

sickan sa...

jättefint! helt säker på att dina vänner kommer ha en kreativ och njutningsfull kväll. kram

Frusvea sa...

Vad roligt att se att du är flitigare än en hel bikupa :) Underbara stämplar och så fina askar. Montera stämplar tycker jag är jättekul, monterar mina direkt. Du kanske ska skicka hit dina direkt till mig ;)
Ha en fin helg!
*kramar*

Therese sa...

Tack goa du, sitter å skriver shoppinglista nu ;-) Och så underbar er pysselkväll låter önskar så man var en mus och kunde sitta i ett hörn å vara med er då! Stor kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Men wow vad snyggt du skapat med dem. Jag hade inte en tanke på att man faktikst skulle kunna ha de "stora" stämplarna på småaskar med, så himla bra du är.
Kram J.

Related Posts with Thumbnails