01 december 2009

Vinnarna utsedda!

Nu har klockan passerat 19.00 och det är dags att utse vinnarna. Varje kommentar numrerades i tur och ordning från 1 till 15. Sedan lät jag http://www.random.org/ utse de vinnande numren för ett kit i taget.

Den som vann det bruna kitet är: nummer 1, am eller AnnMari som hon heter.

Den som vann det röda kitet är: nummer 11, sickan min kära kusin.

Lite fascinerad blev jag över att de slumpmässigt valda numren bara består av 1:or. Passade väldigt bra i min första adventsutlottning på något vis.

Grattis tjejer, paket kommer på posten!
kram Annika

2 kommentarer:

sickan sa...

Wihoo! jag vann...vilken lycka!!! tack kära kusin, jag som aldrig brukar ha tur...men se det hade jag nu. kram

annmari sa...

Jippie vad roligt

kram am

Related Posts with Thumbnails