23 februari 2010

Topp 10 v 8

Nu har jag blivit tillräckligt inspirerad av mina kära bröders spotify listor för att göra en egen. Här kommer min topp 10 lista för vecka 8, ingen direkt röd tråd, bara låtar jag gillar att lyssna på. Skulle jag göra om listan om 5 minuter skulle den garanterat se annorlunda ut.


Har ni oxå fastnat för spotify och har listor att dela med er av så lyssnar jag gärna!


Jag är hemma magsjuk och det var perfekt att göra en liten lista för att ha något att göra en stund. Ska bli spännande att höra om mina bröder tycker listan är lyssningsbar... De brukar alltid gnälla på min "urusla musiksmak"!
kram Annika

8 kommentarer:

hoodoo sa...

Jorå, det var absolut en bra lista. Jag är oerhört förvånad över att det inte blev mer än en Bon Jovi-låt...:-)

Jaana sa...

Kul idé ! Så nu har jag, minsann, också gjort en egen. :-)
Kika in i bloggen, så får du se, ( eller snarare höra....).
Nu ska jag lyssna på din !

annmari sa...

ska genast lyssna på den. Sedan kanske man skulle göra sig en egen också då

kram

krax sa...

en bra lista syrran, men jag saknar låtar som gör den till en Annika lista, Var är modern talking :)

Anonym sa...

KRYA på dig vännen.
Kram Poohtra

Patrick sa...

Ser bra ut skall ta mig tid att lyssna när all snö är flyttad
"sambon"

Jennie/Deleelsia sa...

Usch stackare, magsjuk är då inte kul. H oppas du redan är bättre. Stor kram Jennie

Anita sa...

Hej vännen!
Vad kul att kunna lägga ut listan på nätet. Kanske skulle jag kunna pyssla med det idag när jag är ledig. Ska lyssna på din lite senare. Nu måste jag äta frukost så jag blir människa.
Krya på dej kära.
Kramis från Anita

Related Posts with Thumbnails