28 februari 2010

Julkort #9

Så var det dags att visa upp mitt julkort för vecka nio, även om det faktiskt fortfarande är vecka 8.


Kortet är nämligen gjort till Saras utmaning att använda wellpapp på sitt alster och som går ut imorgon. Jag tyckte att det blev riktigt läckert att stansa ut en stjärna i wellpapp, det lär jag göra fler gånger. Tack för utmaningen Sara, för er som vill ta chansen att vara med så hittar ni mer info här!



Ni kommer väl ihåg min utmaning med fint pris?! Mer info hittar ni i det här inlägget.
kram Annika

9 kommentarer:

monica sa...

Det här kortet gillade jag mkt!!! Wellpappen var bara sååå snygg!

kram!

Muffin sa...

Mycket snyggt, rent och enkelt - nice! Kul att stansa i wellpapp, det måste jag prova! :)

Millan M sa...

Så snyggt kort! Brunt är en färg som jag tycker passar väldans bra på julkort. "Effekten" med wellpapp är snygg.

Lilo sa...

Vad jättefint! Jag gillar wellpapp! =) Missa inte AoS tävling nu. ;)

Annica H sa...

Snyggt! Wellpapp är underbart!:)

Anonym sa...

Tack för din gulliga kommentar! Visst är det en ursöt liten ängel! Och jag är superimponerad att du gör julkort nu! Jag är totalt oinspirerad för det, fastän det snöar för fullt utanför fönstret!

E sa...

Jag har "packat ner" mina julgrejjer men jag får nog packa upp dom igen för jag blir så sugen på julkort när jag ser dina snygga! Wellpapp är riktigt snyggt!
Kram

yyam sa...

Lovely use of the shades of brown! Love the star sentiment! :)

Sara-SaGam sa...

Vad kul att du ville vara med i min utmaning. Visst e det bra att det går att stansa i well-papp!

Related Posts with Thumbnails