26 april 2010

FIRE!

Idag bjuder jag på ett grattiskort med den söta brandmannen från The Greeting Farm. Jag tycker att han är så charmig och passar så bra till lite starkare färger. Runt motivet har jag chalkat med en gråsvart dyna för att få det att se ut lite som rök.



Kortet är gjort med material från PaperMaze, vad jag använt hittar ni i materiallistan i bloggen!

Promarkers jag använt:
Hud - blush och vanilla
Hår - burnt sienna, cocoa och terracotta
Handskar och skor - cool grej 5, 4, 3
Röda detaljer - crimson, poppy, berry red
Grå ränder - cool grey 2, 3
Skylten - orange, bright orange och pumpkin
Stjärnan - sunflower, canary, yellow
Skugga runt motivet - ice grey 1

kram Annika

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart kort !
..en annan text kunde vara: Du gör mig het....
Ha en bra dag och hoppas att du mår bättre.
Kram Poohtra

Millan M sa...

Vilket fint kort!

Pernilla/Trollwing sa...

Hej!
Vilket härligt, tufft kort! Superfin färgläggning som vanligt, det blir så 3-dimensionellt och distinkt när du målar med dina promakers, så fint!!

Kram

E sa...

Vilket snyggt kort! Håller med ovanstående om färgläggningen!
Kram

myamia sa...

typ världens sötaste kort!!!
kram

Related Posts with Thumbnails