25 april 2010

Julkort v 16

Som traditionen bjuder så visar jag upp veckans julkort så här på söndag eftermiddagen. Julkorten blir absolut mer otraditionella när jag gör dem den här tiden på året. Eller så kanske det beror på att jag hittat en helt  underbart karamellig (tack Nilla för det ordet) julpappersserie! Alla papper på det här kortet ingår i den serien som heter Colourful Christmas.

Kanske borde jag utmana mig själv att skapa julkort med stämpelmotiv och i lite mer traditionella färger?! Vi får se hur det går för jag har bestämt att skapa alla dessa julkort utan krav och bara ha roligt!


Ha en skön söndag kväll! Själv ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund till och njuta!
kram Annika

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå ett sånt glatt julkort, verkligen karamelligt. Jättefint!
Tack för trevliga ord hos mig!

Related Posts with Thumbnails