05 april 2010

Julkort #12 och #13

Som några av er kanske märkt så ligger jag efter med mina julkort här i bloggen. Idag tog jag tag i det och nu har jag gjort 2 lika, fast ändå olika kort.

Har äntligen fått fram symaskinen och testat att sy. Det var riktigt roligt och så blir det en snygg effekt.


Bilderna blev halvdana såg jag när jag laddade upp dem, kanske byter jag ut dem när jag kan fota i ordentligt dagsljus.

Vi har haft en lugn och skön Annandag påsk. Vi har sett ett avsnitt av criminal minds, Patrick har lagat mat och sått (gurka och tomat tror jag), själv har jag roat mig med att läsa och pyssla. Jag har förutom julkorten hunnit med att skapa ett par kort för PaperMaze, men de skall bloggas på annat håll först.
kram Annika

4 kommentarer:

Lina sa...

oj, julkort redan :)
tack för dina snälla ord i min blogg!

Theresia sa...

Fick kolla datumet på inlägget, trodde jag kommit till december...?!

Jag har nog missat något under min långa paus, antar att du redan börjat med julkortstillverkningen eller?

En söt påskpåse har du gjort med ser jag.

Kram Theresia

citronlime sa...

Smart att börja med julkorten redan nu...borde jag också göra.
Och finfina är de också :)
Gillar färgerna! :)

Petra/Paradise sa...

åååh!! Vilka underbara julkort!
Helt i min smak!
Jag väljer hellre att göra julkort i mindre och enklare design. De blir så hiskerligt dyra att skicka annars.
Å jag tycker att enklare design många gånger är snyggare!

Superläckra färger vännen!!
Jag ger dig alla mina tummar upp! :D

STORA KRAMAR Petra

Related Posts with Thumbnails