30 april 2010

Vårerbjudande hos PaperMaze!

Valborg, 1:a maj, vår, sol, regn, knoppar m.m. Ja, detta måste ju firas och det gör vi med:
Erbjudandet gäller från och med idag, Valborgsmässoafton kl. 12:00 till och med söndagen den 2:a maj kl. 24:00. Minsta ordervärde är 100 kr och det är EFTER avdragen rabatt. Du kan välja vilket betalsätt du vill, vi korrigerar slutsumman i efterhand. Frakten vid kort- och fakturabetalning baseras på beloppet FÖRE avdragen rabatt.

Skynda dig in i butiken och fynda!!!

2 kommentarer:

Theresia sa...

Vilket UNDERBART julkort lite längre ner på sidan, det färg glada med julgranarna - gillar mycket!!!!

Jaha då kan ju inte jag köpa några digistämplar eftersom jag enbart färglägger med distresser - så tråkigt har ju så många fina!

Kram Theresia

Cathrin sa...

Najs erbjudande men jag har köpförbud, hi,hi.

Helt rätt mina pennor är på semester just nu....tur jag har distresserna så jag kan pyssla på trots semestern,hi,hi.

Kram Och trevlig helg Cathrin

Related Posts with Thumbnails