04 juni 2010

Fredag!!!

Idag är det äntligen fredag igen, veckan har gått både snabbt och långsamt på samma gång. I söndags snubblade jag på dammsugarsladden och sträckte ryggen, så måndag-onsdag spenderade jag hemma från jobbet. Ordinerad långa promenader i ett långsamt tempo, men med ordentliga armpendlingar.

Det hjälpte så jag blev hela tiden bättre i ryggen och igår och idag har jag varit på jobbet och arbetat, så skönt att vara tillbaka! Ikväll väntar sommaravslutning med hela enheten och vi har ingen aning om vad som händer mer än att det blir fläskfilé Oscar och pannacotta att äta. Låter smarrigt eller hur?!

Inte blir det sämre av att solen skiner. Jag blir på så himla gott humör!

Ha det gott allihop!
kram Annika

1 kommentar:

Helen sa...

Trist med ryggen men skönt att det blivit bättre.

Maten låter mycket lovande förkvällen:)

Related Posts with Thumbnails