13 juli 2010

3 dagar kvar

Nedräkningen fortsätter, nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till en välbehövlig semester. I dag var det helt olidligt varmt på jobbet, svetten rann om både barn och personal och som tur var hade vi framme vattenspridaren så att vi kunde svalka oss på förmiddagen. Vid 14 tiden brakade så äääntligen åskovädret loss.

En hel hög med barn var rädda för åskan så vi kröp ihop i soffan i lite åskmys och satt och pratade om allt möjligt och det hela blev en mysig stund. Det blixtrade och åskade som tusan och regnet stod som spön i backen en stund. Helt plötsligt blev det skönt i luften och det blev en behaglig temperatur.

Funderar på att ta en liten promenad och se om huvudvärken vill släppa. I morgon har jag en välbehövlig sovmorgon, börjar inte förrän 10 och jobbar till 17.45. Får hoppas att det är svalare i natt och att jag därmed kan sova riktigt gott.

Ha det gott!
kram Annika

1 kommentar:

Millan M sa...

Hoppas du får en superskön semester! SJälv börjar jag jobba nästa vecka, så jag har haft mitt roliga;) Men jag kan knappast klaga - annat än på värmen då...Tycker nog att det blivit lite för mkt av det goda.KRAM!

Related Posts with Thumbnails