20 juli 2010

Anyone for Anya - be dazzled

Anyone for Anya har denna veckan en utmaning som heter be dazzled. Så det var dags att plocka fram vit bling CS, ett glittrigt papper och min glitterpenna.

Så här blev min tolkning:


För att ni lättare ska kunna se hur det glittrar så kommer här en närbild. De små prickarna på det mönstrade papperet glittrar fint IRL, tror att ni kan ana det i alla fall.

Here´s a closeup so that you better can se how it sparkles. Look at the wings and the dots on the patterned paper.

Jag vill passa på att önska alla som liksom mig heter Margareta ett stort grattis på namnsdagen. Har fått namnet efter min mamma och när jag var liten ville jag inte heta Margareta, ville heta Kerstin istället.
kram Annika

2 kommentarer:

Sanna F sa...

Super gulligt kort! KRAM KRAM

Katta sa...

Pst, jag vet en som heter Kerstin som inte gillar det, du vet nog vem;)
O sen vet jag en annan liten goding som oxå heter Margareta, min systerdotter Elin;)
Stor Kram Till Dig Annika!

Related Posts with Thumbnails