20 juli 2010

Club Anya & friends sketch 27

I Club Anya & friends bloggen pågår just nu en skissutmaning. Kortet skall laddas upp i deras galleri och det har jag gjort. Jag kan verkligen rekommendera ett besök i TGF galleriet, för där finns så mycket fina kort att inspireras av.

Jag tyckte att det var en kul skiss och jag fortsätter använda mina favoritpapper.

Så här ser mitt kort ut:


Promerkerpennor jag använt:
Cool grey 2, 3, 4, 5
Bright green
Lime green
Lime zest

och så här såg skissen ut:


Inspirationen har kommit tillbaka och nu är det så roligt att göra kort. Passar perfekt att sysselsätta sig med samtidigt som jag lyssnar på sommarpratarna eftersom sambon jobbar denna veckan.
kram Annika

1 kommentar:

TesaB sa...

Gudomligt sööööt!!! Och pappren är verkligen jättefina! Vad är det för märke? Blev lite sugen här...

Related Posts with Thumbnails