30 juli 2010

Fredag kväll

Vart tog den här kvällen/dagen/veckan vägen? Attans vad fort tiden går när man har semester.

I går var vi hos lillebror & co och de bjöd på te/kaffe/saft, nybakta bullar och ostkaka med sylt och grädde. Smaskigt värre! Sedan så blev det en hel del lek och bus med de båda monstren, pappa, jag och Freja spelade spel, ja Irma var oxå med på ett hörn. Vilken tur att vi har de båda små! Det går åt en del energi när man är med dem, men man får minst lika mycket tillbaka.

I dag har vi varit en sväng hos Anna för att kolla in hennes nya inköp. De hade slagit på stort med både ny TV och dator och sambon blev nyfiken. Lite bus med Måns, fika och bara vara hann vi med innan det var dags att åka hem så sambon fick vila och duscha innan han skulle iväg och jobba som ordningsvakt.

Jag har passat på att kolla igenom en massa bloggar, läsa och rensa bland mina mail, spelat spel på datorn och färglagt lite motiv. Jag tycker det är perfekt att sitta och färglägga håret och hudpartierna, det går lite fortare att få kortet färdigt när man har en idé man vill testa.

Nu skall jag passa på att gå och lägga mig och läsa en stund innan jag somnar. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och utvilad för en förmiddag med de båda monstren står på schemat. Undrar vad vi ska hitta på för kul?!

Ha det så gott!
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails