22 augusti 2010

Julkort v 33

Nu är det söndag igen och inte vilken söndag som helst. Det är sista dagen på min semester, i morgon väntar vardagen och arbetet.

Jag har turen att ha sovmorgon och det känns bra även om jag börjar med att jobba en lång dag, 9-18. Det känns lite konstigt och främmande med jobb efter att ha varit ledig i 5 veckor. Fast jag antar att det betyder att jag har njutit av semestern och kopplat av från jobbet. Vilken himla förmån ändå att ha ett jobb som jag trivs med och som är roligt!

Söndagar innebär ett nytt veckans julkort och idag är det gjort efter en utmaning hos Altheas mix, utmaningen var att använda knappar och brads. Där finns även en julkortsutmaning som jag hoppat på och det passade ju bra eftersom jag redan gör ett julkort i veckan.

Så här blev veckans kort!


Jag ska njuta av ledigheten idag och har tänkt fortsätta med mina twilightböcker, jag är redan inne på den fjärde nu. Så till er som ännu inte läst dem kan jag säga att de är riktigt bra och det är svårt att lägga dem ifrån sig.

Ha en skön söndag!
kram Annika

3 kommentarer:

Cards By MI sa...

Vilket urläckert kort. Jag vet aldrig hur jag ska hantera den typen av stämplar. Det är riktigt snyggt! Tack för besöket hos lilla mig.
Kramen
Marie

TesaB sa...

Super dupersnyggt!!! Helt kär i dina julstämplar!!! Och ha det så trevligt med twilight. Önskar att jag hade mina olästa... LOL!!!

Jennie/Deleelsia sa...

Mmmm ja du kan säkert förstår att detta tycker jag mycket om. Brunt och i vintage - mumma.

Grattis till vinsterna under med...

Kram J

Related Posts with Thumbnails