03 augusti 2010

Kortrea i min andra blogg

Nu är det dags att rea ut lite av alla de kort jag har färdiga här hemma. Har lagt ut en hel hög till försäljning i min andra blogg och den hittar du här.

Hoppas att du hittar något du gillar!

Jag kan ju samtidigt passa på att nämna att de flesta av korten jag visar upp i den här bloggen är till salu och går att köpa för 35 kronor styck plus porto. Bara maila mig vilket kort du skulle vara intresserad av i så fall. Jag gör även kort på beställning efter just dina önskemål.
kram Annika

6 kommentarer:

Nilla Q sa...

Oj, vilka fantastiska kort du gör! Här måste jag titta runt lite mer.

Tack för ditt besök hos mig. Kul att du lämnade en kommentar så att jag kunde hitta hit!

Kram Pernilla

Två systrar sa...

Tack! Ja det är supermysigt! Synd bara att det regnat oavbrutet sedan det blev klart bara hihi, men i morgon var det sol på kartan och det ska grillas...vilka fantastiskt fina kort du gör! Kan tänka mig att du går igång på Panduro ;-) Kram kram C

Levis o Vilda sa...

OJ, vilka fina kort du gör!

Tack för besök o kommentar hos mig, kommer gärna tillbaka hit : )

Önskar dig en bra kväll!

Kram Mia

Lena Andersson sa...

Trevligt med en ny bekantskap.
mvh Lena

Anonym sa...

Tusen tack för gulliga ord hos mig.
Jisses, vad du är kreativ och duktig. Nu får jag titta runt på mer av dina skapelser, så kul!
Kram Bodil.

Therese sa...

Va bra tips, då ska jag genast kika in där å se om det finns några favoriter, jag gillar ju att ha lite kort hemma på "lager" inför speciella händelser :-)
Stor kram!

Related Posts with Thumbnails