31 oktober 2010

Vilken härlig helg!

Den här helgen har varit helt fantastisk. Så goa tjejer att umgås med, många goa skratt, en del allvar, god mat och dryck, mysigt hotellrum, sköna sängar, god frukost och en helg väl värd att minnas. Tack för en kanonhelg, det här gör jag gärna om!

Mässan var kanske ingen succé, ganska få utställare och i går var det galet mycket folk i alla montrar och kö mestadels hela dagen. Fast en del shopping har det blivit ändå och idag var det lätt att komma åt och shoppa loss! Träffade några goa bloggvänner, synd att vi inte hann prata mer än vi gjorde även om det alltid är kul att ses. Vi pratade om hur många nya människor vi lärt känna via vår hobby, det är rätt otroligt egentligen.

Som sagt en hel del shopping blev det till sist ändå, fast jag gjorde inte åt med så mycket pengar som jag väntat. Här kommer bilder på det jag shoppat. Jag hoppas att ni andra som var på mässan också visar era inköp, det är så kul att se.


Ha en skön avslutning på helgen, själv funderar jag på att lägga mig i ett varmt bad och sedan ska jag ladda för en ny arbetsvecka.

kram Annika

9 kommentarer:

Muffin sa...

Wow, jag tycker det verkar som du fick köpt en hel del i alla fall. :) Låter som ni haft en härlig helg. Jag skulle egentligen åkt in igår men det körde ihop sig lite med ungar, aktiviteter, körningar och ingen man hemma. Kanske nästa gång....
Tack för dina goa ord inne hos mig, stor KRAM!

Cathrin sa...

Jamen hur galet roligt har vi haft???? Wow vad jag är nöjd med helgen, tack snälla söta.

Har inte fotat mina inköp, kanske senare, kanske inte.

Tack för underbar helg kram Cathrin

Anita sa...

Hej vännen!
Härligt att höra att helgen varit lyckad. Kul att se vad du köpte.
Ha det gott i badet.
Kramis

Petraso sa...

Ja vi hann ju inte snacka alls!!!! :(....Otroligt att det kan vara stressigt ...var där 5,5 h i går och 2 h i dag....
din shopping ser ju kanon ut! Ångrar att jag inte köpte den ena av snöflinge stansarna......
Kram på dig!

Poohtra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Poohtra sa...

Tusen TACK själv min goa rumskamrat ! skrattar fortfarande åt vår lilla säng....haha!
Sköt om dig !
Kramkram från Petra

Petra/Paradise sa...

Har haft en superdupertrevlig helg!!
Och det vill jag tacka Er för!!!!
Är så glad som har Er!!! <3

Roligt å se det du inhandlat.

Jag kom hem så sent att det var kolsvart ute..så det får bli att fota imorgon istället :)

Må gott nu!

KRAM Petra

Therese sa...

Jisses så skoj DU verkar ha haft! Vi har båda fårr njuta *ler* Men oj så skönt att vara hemma igen, är en riktig hemmakatt jag... Kram goa du <3

Pernilla/Trollwing sa...

Hej tjejen!
Tack för en superduperhelg!! Har haft såå roligt och fått så många tips, redan börjat testa lite av torremboss-tipsen du gav mig:) Tack!!
Det här får vi göra om, kramar!

Related Posts with Thumbnails