01 november 2010

Cherry on top award


Jag har fått en toppenfin award av goaste Petra och Anita!
Ett riktigt stort tack!

Här kommer reglerna:
1. Tacka den du fått awarden av.
2. Kopiera awardbilden till din blogg.
3. Berätta 3 saker du tycker om att göra.
4. Sänd awarden vidare till 5 goa människor som du tycker förtjänar det.

Jag älskar mitt badkar!
Det är helt underbart att krypa ner där med en bra bok när jag är lite frusen.

Jag älskar min hobby!
Jag gillar det kortmakeriet ger mig. Det är ett sätt att rensa hjärnan och koppla av, samtidigt som jag får vara kreativ. Dessutom är jag tacksam för alla underbara personer jag lärt känna genom denna hobby.

Jag älskar advent och jul!
Framförallt gillar jag alla förberedelser, allt pyssel och allt mys runt denna härliga högtid.

Det finns massor av härliga personer som förtjänar den här awarden. De 5 personer som jag valt ut att skicka awarden vidare till är:

Tack för all inspiration ni bjuder på!

Jag har en lång dag på jobbet idag så jag passar på att göra det här inlägget på min rast.
Hoppas att ni har en bra dag!
kram Annika

7 kommentarer:

Therese sa...

Tack rara du <3 Nu blev jag sååå glad! Alltid kul att någon uppskattar en ;-) Så miljoners tack rara du, ska suga på denna utmärkelse i kväll *ler* KRAM

Muffin sa...

Tusen tack, söta Annika! Så gulligt av dig, du ska veta att jag uppskattar alla goa kommentarer du lämnar inne hos mig. Nu får jag klura på detta lite. Tack igen, stor KRAM! ♥

Lillesissis sa...

Hej Annika!

Tack för din kommentar och blir så glad av dessa vänliga ord!

Ja, se till att klura ut ngt riktigt bra/fint på din bräda. :)

Kikade in på en utav dina andra bloggar, fick syn tändsticksaskarna du gjort, helt underbara!

Ha en fin dag

// Sofia

Catta/eldhexan sa...

Grattis till Awarden!

Tack själv för trevlig stund där vid fikabordet! Det var jättekul att träffa dig, men det blev ju alldeles för kort!

Det ser ut som du hittade en hel del kul på mässan! Det gjorde jag med! Jag passade på att gå en runda till den sista halvtimman på lördag, då kunde jag komma fram ordentligt med vagnen! :)

Gillar ditt "pretty cool-kort" nedan, jättesnyggt och fint färglagt motiv!

Kram på dig!

Sara-SaGam sa...

Grattis till awarden och tack för att du passade den vidare till mig!

Brukar aldrig göra något stort av awarder, men jag tror nog att jag tar mig an denna faktiskt.

Hoppas du hämtat dig efter helgens äventyr.Må så gott!

Anna Maria Niia sa...

Tack snälla Annika!!!

Dina goa kommentar lägger sig alltid gott i mitt hjärta!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram

Gurkiss sa...

STORT GRATTIS till awardet :)

kram kram

Related Posts with Thumbnails