02 november 2010

Dags att fira!

Visst vill du vara med och fira att jag har passerat 30.000 besökare här i bloggen. Har fått önskemål om att lotta ut några av mina egengjorda kort.

Det du tävlar om är 3 handgjorda kort, några julklappsetiketter och en tändsticksask som jag väljer. Är det många som vill vara med och tävla finns chansen att det blir ytterligare priser...

Vill du vara med och ha chansen att vinna så lämnar du en liten kommentar i det här inlägget senast söndag den 7 november kl 21.00.

Lycka till!
kram Annika

24 kommentarer:

Margita sa...

Grattis till dina 30 000 besökare, hoppas du fortsätter.

Pernilla/Trollwing sa...

Men åh vad roligt Annika! Grattis till milstolpen och självklart vill jag ta chansen att kanske vinna ett av dina underbara kort!!! Du vet att jag är en stor fan av din stil!
Apropå kommentaren av min lilla fylletomte, du har så rätt!! Såklart måste han ha blivit bjuden i ett antal hus;)) Fniss
Skönt att höra att även en turboscrappare som du kan fastna lite och inte få till dt i pysselrummet ibland - bara mänskligt! Du ska se att det losnar redan nästa gång du sätter dig:)

Stor kram!

Heidi sa...

Oj, vill absolut vara med å tävla. Jag gillar verkligen din stil på det du skapar!!! Grattis till 30 000!

Sara-SaGam sa...

Jag förstår att så många besöker din blogg. Jag gillar dig och den.
Hurra hurra hurra hurra!

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till 30 000 besökare!

Klart man gärna vill vara med i din utlottning, nu hoppas jag på tur.

Kram Marie

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla, jag gillar ju dina alster och jag gillar dig med.
Kramis
netha

Emelie sa...

Jag skulle gärna vinna något av dina fina alster.
Ha en härlig vecka!
Kram Emelie

Therese sa...

Grattis till alla besökare, jag vill ju självklart fira med dig :-) Å tack rara du för din fina kommentar hos mig, den värmde, du är klok du.... Inlägget nedan är verkligen tänkvärt!!!


Lämnar en stor kram <3

Anna Smid sa...

Självklart vill jag vara med och fira! Att vinsten dessutom är dina fina alster är ju bara så nice!

Helena sa...

Grattis Annika!
Klart jag vill vara med.
Puffy Velvetpennan har jag köpt hos www.pysseltagen.se
Den är enkel att använda.
Man duttar med den där man vill ha det och sen låter man det torka en stund.
Efter det värmer man lite med embossfönen.
För att få mycket fluff så brukar jag göra det minst två gånger.
Pennan kostar 39 kr om jag minns rätt.
Ha en mysig onsdag!
Kram

Linda sa...

30,000 besökare grattis till dig, jag vill jätte gärna vara med och fira och tävla om dina fina kort.

Anna sa...

Grattis till alla besökare!! Vill gärna vara med och fira!

Gittans Pysselsida sa...

Stort grattis till 30 000...hoppas på tur för jag gillar ju din stil att göra kort
Kram// Inga

Petra/Paradise sa...

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!
Tokig är den som inte vill det!?!!!

Stort grattis till 30.000 besökare!!!!!! :D

Många kramar till dej gumman!

//Petra

Jenny sa...

Grattis till alla besökare!

Självklart vill jag vara med och tävla om dina alster =) Hoppas på massor av tur!!

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Nu hittade jag hit från Cattis blogg. Vad mycket fina kort du gör! Jag vill gärna vara med och tävla.

Hoppas ni hittade mycket på mässan.

Kram Maria

Annika sa...

Grattis till så många besökare, är inne här med jämna mellanrum och beundrar fina kort. Hoppas på turen att kanske vinna ett av dem.
/ Annika

sickan sa...

jamen visst vill jag vinna!

Malin Karlson Gerdle sa...

Vad roligt, grattis! Och jag säger tack för en mycket inspirerande blogg. Självklart vill jag vara med och vinna. // malin - ny läsare :)

monica sa...

Stort GRATTIS till 30 000 besökare!!! Det är alltid lika kul att kika in inspireras av dina fina alster =)

kram!

Anonym sa...

Grattis till besöksantalet! De är alltid roligt att se att folk läser ens blogg och gillar de man gör och skriver. Jag vill självklart ha chansen att vinna detta. Jga följer ju din blogg och älskar de du gör. Blir väldigt inspirerad av de du gör. Kram

Mia sa...

Hejsan! Grattis till så många besök! Klart man vill vinna!! Tar en liten lott! Kram

Anonym sa...

jag vill oxå vara med o vinna Grattis Grattis kram maria

Poohtra sa...

Tjoho och ett stort superGRATTIS till dig.
Ha det så himla bra, verkar som om helgen bjudit på en massa mysiga stunder !
Kram Petra

Related Posts with Thumbnails