12 december 2010

Julkortsdags!

I dag har jag skrivit de allra flesta av mina julkort, Har några adresser jag måste fixa till de sista korten. Känns skönt att vara ute i god tid med detta, brukar alltid sitta i sista minuten annars.

Jag har börjat att slå in mina julklappar och jag tycker det är ett härligt pyssel. Varje år har jag ett tema för julklapparna. Tänkte visa er en bild på mina julklappsetiketter och  på några av de julklappar jag slagit in, men lyckas inte ladda upp några bilder i dag.

I morgon är det lucia och det innebär traditionsenligt luciafirande på jobbet klockan 7. Så  det blir en tidig morgon på jobbet, vi ska fixa lite innan så 6.15 börjar vi. Sedan drog jag nitlotten, det är jag som stänger så jag jobbar ända till 18. Ingen höjdare, men jag hoppas att det blir en bra dag!

Vill önska er alla en härlig lucia!
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails