01 januari 2011

Årets första dag

Så var då 2010 till ända och 2011 här. Vi hade en härlig kväll i går med god mat & dryck, kul sällskap, många skratt och wii spelande.

Jag satt och funderade över vad jag hade för tankar och ambitioner inför det nya året.Så här såg mina ambitioner inför 2010 ut. Jag ger mig själv godkänt! De ambitionerna fortsätter även 2011 och resten av livet.

Hittade den här sidan när jag surfade runt i lite bloggar nu på morgonen. Ett kul sätt att se vad jag borde fokusera på 2011. De här två sakerna kom upp först (man kan nämligen trycka många gånger).

 

Det var två mycket passande saker att fokusera på. För mig är det viktigt att vara mig själv, rak och ärlig. Jag tycker om att glädja andra. Så nästa års ambition blir att vara mig själv och fundera på vad som är bra för mig och att sprida glädje bland andra på olika vis.

Nu är jag nyfiken på vad ni har för nyårslöften eller ambitioner för 2011.
kram Annika

4 kommentarer:

Gunvor sa...

Gott Nytt År och tack för all inspiration du spridit här i bloggen!

Jag avger inte löften men ser fram emot ett kreativt och nyttigt 2011 för egen del.

Kram, Gunvor

Therese sa...

Tack för din goa kommentar hos mig, gjorde mig så glad <3 Och tack för den inspiration och glädje du sprider i din blogg - önskar så du bott närmre så du kunnat lära mig göra kort ;-)
Och ja, min ambition 2011 är att hitta ett jobb på orten... för jag vill inte pendla i 2 timmar varje dag efter föräldraledigheten. KRAM och god fortsättning <3

chruss sa...

God fortsättning Annika!
Jag avger inga löften heller bara att jag ska ta det lugnt o inte jobba ihjäl mej....

Helena sa...

God fortsättning.
Jag avger heller inga nyårslöften.
Försöker att göra det bästa av varje dag och hoppas på att jag och mina nära och kära får ett bra år.
Bezzerwizzer är definitivt ett spel man inte vill vara utan.
Svärsonen fick det i julklapp av oss och det var riktigt roligt.
Kram!

Related Posts with Thumbnails