06 januari 2011

Årets första kort

Nu har jag knåpat i hop årets första kort. Kände lite nostalgi och gjorde ett kort med den söta 80´s Anya från TGF (The Greeting Farm) och gjorde kortet i pastelliga färger.

Efter att ha städat och röjt i pysselrummet så bestämde jag mig för att försöka göra åt alla motiv som redan ligger uppstämplade och bitar ur min spillbitslåda som har en tendens att växa. Det var riktigt roligt och jag kommer fortsätta med det ett tag!

Kortet är gjort för PaperMaze, den söta tjejen finns till försäljning där.

Efter att vi ätit frukost och klätt oss varma så åker vi i väg till Dumme Mosse för grillning med pappa, lillebror & Co, Anna och Måns. Jag tror att det blir en härlig dag!
kram Annika

3 kommentarer:

Therese sa...

Vad gott med grillat, å jag blir så glad att du gör julkort även i år!!! Påskkort? Det vill jag med se ;-D KRAAAM <3

E sa...

Åh vilket fint kort! Fasen va snyggt du har färglaggt!
Kram Elin

TesaB sa...

Superfint kort!!! Läckra färger, som jag önskar att jag också hade några av de där PP pappren kvar!!!

Ha en härlig dag!!!

Related Posts with Thumbnails