05 januari 2011

Ett julkort i veckan även 2011

Nu har jag beslutat mig för att det blir ett julkort i veckan även det här året! Det var så roligt och inte alls jobbigt så nu kör jag igen.

Hegu - Helens kreativa rum har en rolig twist på det här med ett julkort i veckan. Så här skriver hon: "För att klara av denna utmaning så har jag skrivit ner 52 utmaningar som jag själv hittat på på pappersremsor och lagt i en burk. Nu är det bara att dra en lapp ur burken och göra som det står...lätt som en plätt..." Klickar ni på länken kommer ni till det aktuella blogginlägget och kan läsa hennes 52 olika utmaningar.

Så nu funderar jag på om det är något jag ska ge mig på eller om jag ska skapa helt förutsättningslöst. Vad tror ni?!

Har ni några roliga förslag på utmaningar jag skulle kunna skapa efter?

kram Annika

4 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

MEN vad roligt!!
Den utmaningen hade jag LÄTT gett mig in på om jag hade valt att göra ett julkort i veckan :D
GO GIRL!!!

Ska kolla vad det är för utmaningar..kanske nåt man kan använda i vanliga? :D

Lycka till!!

KRAM Petra

Millan M sa...

Låter som en bra idé att börja med julkorten redan nu! Kanske en utmaning att anta? Gott Nytt scrapår :)

Poohtra sa...

Låter som en toppenide´! Kanske skulle jag hänga på?
Ha en trevlig dag på Dumme mosse.
Kram!

E sa...

Tänkte jag skulle försöka mig på julutmaningen oxå. Då blir det bra julinspiration hos dig iår igen, kul!

Related Posts with Thumbnails