04 januari 2011

Operation "pysselrumsröjning"

I bland så bara måste jag säga att jag har världens bästa sambo! Han har hjälpt mig att röja upp det mesta i mitt pysselrum nu, satt upp ett par extra hyllor och nu återstår bara det sista plocket.

Vi klurar på ett sätt att låta symaskinen stå framme så att jag kan använda den mer på mina alster. Eller egentligen så behöver jag organisera om en hel del och fixa lite bättre ordning på sakerna oxå. Vi får se hur det blir med den saken...

Numera kan man se mitt skrivbord igen och jag har pysslat i hop ett par kort i dag. Tänkte blogga dem på annat håll först innan ni får se dem här! Kul att komma igång och pyssla igen, men ack så ringrostig man blir när man varit ifrån det ett tag.

Funderar på om jag ska fortsätta med ett julkort i veckan då det var så roligt förra året. Det vore roligt att veta vilka som har tänkt ge sig på den utmaningen i år, för det är kul att inspireras av andra!

I går eftermiddag kom de båda monstren hit och de har sovit över. Vi har hunnit med att spela en del wii, pysslat lite och myst i massor.

Nu väntar kvällsmat och så blir det bygglov på TV.
kram Annika

7 kommentarer:

Unknown sa...

Åhå det låter som ett spännande projekt, kanske vi får se lite före/efter bilder sen?!?!

Tänk vad knepigt , jag tänkte häromdagen på att det var ett tag sedan som jag hörde/såg nåt från dig och vips så hade du titta in till mig.

Tack så mycket :)
Kramar i ett stort fång och önskar dig ett härligt 2011!
Nilla

Lotta sa...

Ni är mer än välkomna hem till mig :-) Mitt pysselrum ser ut som ett sopnedkast. Av någon anledning hamnar allt möjligt där när T röjer i huset :-)
Fast det är klart - ni är välkomna även om ni inte vill röja i mitt pysselrum.

Kram L8

Sara-SaGam sa...

Hoppas på lite bilder från ditt pysselrum. Själv har jag inte pysslat så mycket det senaste. Annat har blivit prioriterat bla. en julklappsbok. Funderar också på ett julkort i veckan, men vet inte...blir det inte jobbigt?

Gittans Pysselsida sa...

Hej..det är tydligen vanligt att röja i arbetsrum på nyåret...jag har också gjort det.
Hegu´s julkortsutmaning har jag förberett..har aldrig gjort sånt här..har du någon annan ide hur man lägger upp det...du har ju gjort det förut.
Kram// Inga

Anonym sa...

Va härligt att få rensa lite! God fortsättning och hoppas att 2011 blir ett härligt år för er! Kram

Sari Hänninen sa...

du kan hämta ngt hos mig :-)

chruss sa...

Hoppas också på att få se lite pysselrumsbilder!
Jo, jag ska hoppa på det där med julkort, den här gången lite mer strukturerat.
Men kaoset på jobbet måste varvas ner först annars blir det bara pannkaka ;-D
Må så gott!

Related Posts with Thumbnails