16 februari 2011

Rolig post

I dag fick jag rolig post i brevlådan, det var ett paket med Prismapennor, stompfar och luktfritt lösningsmedel. Här ska målas! Jag har bara hunnit testa MCP tekniken lite grann idag, men jag inser att det krävs lite träning för att få det snyggt. Så nu får jag leta efter beskrivningar och tutorials så jag kan lära mig mer. Är det någon som har några bra tips?

När sambon kom hem från jobbet så tittade vi på ett par avsnitt av True blood. En helt ok serie. Nu väntar kvällsmat till halvåtta hos mig.

Ha det gott!
kram Annika

4 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hej sötnos!
Grattis till de nya pennorna!
Hoppas du kommer finna glädje i dem :D
Jag är också JÄTTESUGEN på ny färgläggningsteknik..men det får vänta tills jag blir miljonär ;)

På StampARTic finns det ett X antal tutorials på färgläggningstekniker, dock osäker på Prismapennor..men kolla där iallafall :)

Må gott och lycka till!! :D

KRAM Petra

Maria sa...

Här finns en av många.
http://anneliscrapkort.blogspot.com/p/promarkers-och-mcp-teknik.html

Lycka till!

E sa...

Det är ju så kul att få scrappost!! Ser fram mot att se dina alster med nya pennorna sen.
Kram kram
Elin

Sara-SaGam sa...

Har testat MCP en del och gillar det. Men som allt går det i perioder. Finns säkert massor av tutorials ute i cyberspace, jag har ingen att bjuda på. Mitt råd: Öva, öva, öva :-)

Related Posts with Thumbnails