20 juni 2011

3 dagar kvar

Nedräkningen fortsätter, nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan jag får semester! Jag kan fortfarande säga att jag inte känner att det snart är semestertider, fast ändå kan jag erkänna att det ska bli riktigt skönt.

Firandet i går var riktigt trevligt även om vi fick vara inne. Jag fick massage, pengar och en baden baden stol som jag hoppas kunna njuta av mycket i sommar. Tänk vad snäll jag måste vara som får så många fina presenter.

Om en stund ska jag gå ut och plocka en bukett med blommor. I morgon ska vi nämligen klä midsommarstången på jobbet och på onsdag blir det midsommarfirande. Jag hoppas att vädret blir bra för det är inte lika roligt att dansa runt midsommarstången i ösregn!

Därefter ska jag ta och läsa ut Aldrig fucka upp. Jag har en hel hög med böcker som väntar på att bli lästa, undrar vilken jag ska läsa efter den här...


Ha en skön kväll!
kram Annika

2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken härlig hög med böcker du har på lut! Å jag kom just in efter att ha plockat in syrenkvistar, så härligt med all den blomster som finns just nu. Sannerligen rikedom! Önskar dig en fin kväll <3 KRAM

Petra/Paradise sa...

Jah, det låter som du varit en snäll tös ;)
Men det vet vi ju att du är!! :)

Avis på dig som kan läsa böcker..jag har inte den "talangen" om man säger så ;)

Ha en bra vecka och lycka till med midsommarstångsbeklädnaden :)

KRAM

Related Posts with Thumbnails