17 juni 2011

Nedräkningen kan börja på allvar

I dag slutade min kollega Ann-Sofie. Det var hon som var med och anställde mig och jag måste säga att jag haft otroligt kul och lärt mig mycket under tiden vi arbetat ihop. Det var med tårar i ögonen jag tackade för den här tiden. Jag insåg att det var ett bra beslut att fira av henne redan i går, det hade blivit betydligt fler tårar annars.

Det är tur att vi är goda vänner så att jag fortsatt kommer att ha henne i mitt liv och jag önskar henne stort lycka till på den nya arbetsplatsen! Jag tror ändå inte att jag riktigt förstått detta, det kommer nog över mig ordentligt när semestern är slut och allt inte återgår till det vanliga.

Nu har jag avklarat en tuff vecka på jobbet och därmed kan nedräkningen till semester börja på allvar. Jag har fyra arbetsdagar kvar sedan är det dags! Fyra veckors ledighet med sambon och ytterligare en bonusvecka för mig som har en massa plustid att ta ut.

När jag väl kom hem från jobbet vid 18.30 fanns det en hel hög med handgjorda och superfina födelsedagskort till mig i brevlådan! Jag blev superglad ska ni veta, tusen tack.

Hann med ett avsnitt av criminal minds och en liten pratstund med sambon innan han åkte i väg för att arbeta som ordningsvakt. Så för mig gäller en slö kväll framför datorn och TVn för jag orkar faktiskt inget mer.

Ha det gott!
kram Annika

1 kommentar:

Helena sa...

Grattis till dig så här i efterskott!
Just de påsarna jag visar idag har jag köpt hos Panduro.
Idag hittade jag billigare påsar här...
http://www.pappersmarknad.se/se/
Har beställt ett helt gäng.=)
De är riktigt roliga att dekorera.

Kram/Helena

Related Posts with Thumbnails