02 juli 2011

Första semesterveckan förbi...

...men för mig återstår fortfarande fyra veckor! Det är en härlig känsla att ha så mycket semester kvar och ännu härligare känns det att vi kommit en bra bit på väg med våra "måsten". Vi har bokat in några dagar på detta hotell utanför Ängelholm.

I dag ska jag till Hildas rum i Tenhult som har riktigt bra erbjudanden i dag och shoppa lite (eller mycket). Ser även fram emot att få träffa några goa pysselvänner jag inte sett på ett tag.

Här är vädret inget vidare, jag saknar redan solen!

Ha en skön dag!
kram Annika

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

ooh! Har du 4 veckor kvar av din semester! Rena lyxen ju!! :D

Ha det så trevligt på Hildas! Jag kanske ska dit nästa helg om vi hinner, för jag behöver lite papper å sånt å vi ska åka till Jkpg nästa helg!! :D

KRAAAAAM

Related Posts with Thumbnails