27 juli 2011

Hjälp mig att hitta ett nytt namn till bloggen

Det börjar bli dags att styla om lite i bloggen och jag har funderat över namnet ett tag. Den här bloggen börjar ju faktiskt visa min kreativa sida igen, men jag funderar ändå över att hitta ett bättre namn på bloggen. Något som bättre stämmer överens med det jag bloggar om idag, i bloggens begynnelse så handlade det nästan bara om mina kort och annat kreativt som jag pysslade med.

Mer och mer har det blivit en blogg om mitt liv, där skapandet och kreativiteten visserligen är en del, men framförallt är det en dagbok. Den har blivit ett sätt att minnas det jag upplevt och även ett sätt att dela min vardag med andra. Den kreativa delen kommer alltid att finnas kvar, för på ett eller annat sätt kan jag inte låta bli att pyssla.

Vet att ni är många kluriga och påhittiga personer som läser min blogg, en del av er ger er sällan till känna, men jag vet att ni finns där. Nu behöver jag er hjälp. Hjälp mig att hitta ett passande namn till bloggen! Lämna en kommentar här eller maila mig på annikaskreativasida@telia.com.

Självklart finns det en belöning för riktigt bra förslag...
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails