24 juli 2011

Nöjd!

I dag har jag ägnat i stort sett hela dagen åt att röja, rensa och storstäda hobbyrummet. Jag har slängt en hel del faktiskt. Jag är alldeles för mycket av en ekorre och tänker "det kan vara bra att ha någon gång". Tyvärr kommer den där någon gång väldigt sällan så sakerna blir liggande och tar bara plats. Så den här gången tänkte jag inte så. Nu återstår att våttorka bänkskskivan, dammsuga golvet en sista gång och våttorka golvet(visst skulle jag behöva rensa i ett par lådor oxå, men det får vänta ett tag). Jag är så nöjd!

Någon undrade om det blir några före och efter bilder. Jag fotade inte kaoset som rådde innan, men kanske kan det bli några bilder när allt är klart. Ser fram emot att få sätta mig ner och pyssla! Vore ju härligt att kunna visa några nya kort.

Vi har suttit ute en stund och ätit lite kvällsmat och tittat på TV, det känns konstigt att sambon börjar jobba imorgon. Semestern har gått alldeles för fort! Jag har en vecka kvar och den ska jag njuta av till fullo!

Hoppas att ni har en skön kväll!
kram Annika

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Jag skulle VERKLIGEN behöva städa i mitt pysselrum också, för det ser verkligen ut som "HEJ, KOM Å HJÄLP MEJ" där!
Fruktansvärt irriterande, men det hela blir liksom bara liggandes för att en stooooor jäkla hylla ovanför pysselbordet var på väg att åka i backen, så nu händer det liksom inget. Jag plockade bort alla grejer och hyllor/lådor där på.
Jag kan inte skruva upp den själv..behöver hjälp å nu prioriteras inte det.
SUCK!
Jag hatar att sitta där nere nu, för det är verkligen grejer ÖVERALLT!! :(

Du får gärna komma hit å fixa hos mej också om du vill?! *blink*

Njut ordentligt av din sista lediga vecka :)

KRAM Petra

Related Posts with Thumbnails