02 augusti 2011

Tisdag på en tisdag!

Som säkert många av mina trogna läsare vet så är tisdagar inte min favvo dag direkt. Jag är ofta trött, lite hängig (och gnällig) som sambon säger och idag är det sannerligen tisdag! Det känns att det varit semester.

Jobbade mellan 9 och 16.30, det var lugnt och det var riktigt fint väder så vi var ute mycket. På vägen hem så stannade vi på Mormor Magdas glassfabrik och köpte glass. Godaste glassen var hallon/vit choklad som var frisk och med en lite söt eftersmak. Sedan somnade jag en stund, men jag är fortfarande trött. Satt en stund i hobbyrummet och pysslade ihop ett kort, men det får ni se en annan dag.

Det första stafflikortet jag gjorde har nu getts bort för att pryda en väns arbetsplats. Så då behövde jag göra ett nytt som kan pryda mitt eget skrivbord.


Nu sitter vi på uteplatsen och ser på allsång på skansen och njuter av en härlig sommarkväll!
kram Annika

1 kommentar:

netha sa...

Du är fantastisk! Du fortsätter och skriva blogg, pyssla osv. Jag önskar jag hade den kraften, och fint blir det med.
Kramis

Related Posts with Thumbnails