14 september 2011

Läget

Ingen bättring på sjukfronten, har även fått ont i örat och det känns inget vidare. Så det är bara att inse att det inte blev något mer jobb för mig den här veckan! Det känns så trist för vi hade en massa roliga saker inplanerade. Som goaste Petra noterat så är det nog så att jag är sjuk oftare än många andra. Det är en av de stora nackdelarna med att arbeta med barn.

Dagen har mestadels spenderats med att ligga i soffan och se på TV och en film. Jag såg "Remember me", en film väl värd att ses. Lite frisk luft har jag fått då jag satt på uteplatsen och läste en stund och faktiskt så har jag orkat pyssla en stund på eftermiddagen.

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet med en kopp te och ett par praliner som sambon överraskade med idag.

Må gott!
kram Annika

3 kommentarer:

onkis sa...

Hoppas att du snart mår bättre.
Kram!

Maria sa...

Krya på dig!

Maria

Veronica Tingvall sa...

Uch va tråkigt att vara sjuk. Hoppas verkligen du mår bättre idag!

Related Posts with Thumbnails