12 augusti 2007

fler bidrag från onlinehelgen

En rolig utmaning var att lifta alster som någon av de andra deltagarna gjort. Jag har i tur och ordning liftat ML, AM, Jaana och Paula!




Det här kortet är gjort till utmaningen "vatten" och visst är det härligt att hoppa i vattenpölar?!






Gjorde mig ett nytt bokmärke till utmaningen "ingen sommar utan...". Gillar ju grönt som ni kanske vet?!




Utmaningen den här gången var att inspireras av en dikt. Dikten har en kär vän och medlem på listan skrivit!








Utmaningen här var stor och liten!

8 kommentarer:

Annika sa...

Jättefina kort allihop, men det röda översta var suuupersnyggt!! Ha det gott och lycka till på jobbet imorgon! Kramis!

Lotta sa...

WOW vilken produktivitet och så många fina kort du har fått till. Fick massor av inspiration!

Kram L8

Annelie sa...

Du har verkligen gjort massor av jättefina kort! Gillar vartenda ett!! :D
Tack för din kommentar i min pysselblog. Svaret på din fråga om bakgrunden på mitt diktkort är att det är så enkelt att det är ett färdigt papper. Det är från SassaFrassLass, jag älskar det, måste beställa mer av det!! :)
Kram Annelie

Frusvea sa...

Underbara kort Annika - men här blev min favorit ditt diktkort. Det är sååå FINT !!!
Roligt att se att du hittat din pyssellust igen :)
*kramar om*

Anonym sa...

Ja du var vekligen i stöten i helgen. Mycket fint blev det.

kram am

Karabara sa...

Åh, så mycket fint!
Grodstämpeln var ju alldeles för härlig!

Jag röstade på ditt blåa diktkort, tycker det var underbart fint!

Ditt bokmärke var oxå helt underbart, den filuren hade jag inte sett tidigare!

Fika kortet var jätte vackert, blev sugen på te på en gång...

Ska nog gå och fixa mig en kopp nu!
Kram Kram Karin

Laila sa...

Oj vad härliga kort du gjort! Synd att jag inte själv var med på croppen. Men dte går ju fler tåg... ;-)

Anonym sa...

Vad mycket fint du skapat! :D
Tack för den fina kommentaren i min blogg!
Kram Kicki

Related Posts with Thumbnails