29 mars 2009

3 kort

Jag har haft en riktigt härlig och lugn helg. Bara haft det skönt och gjort vad jag haft lust med för stunden. Jag har läst en bra bok, umgåtts med familjen och även pysslat lite grann.

Idag passade jag på att fota korten utomhus i solskenet. Nu har snön återigen smält bort och det känns som våren är på väg. Jag hoppas verkligen att den är här för att stanna! Korten ser lite tomma ut så här utan text på, men det kompletterar jag med senare då jag vet vem som skall få korten.


kram Annika

12 kommentarer:

Jaana sa...

Korten med igelkotten...Bara såååå ljuvliga !

Kramis !

Sanna F sa...

Super söta kort alla 3!

annmari sa...

Blir väl bra kort till de som fyller år snart ;-)

kram am

Anita sa...

Hej vännen!
Åh, vilka söta kort och fina färger. Bra tips att ta kort på dom istället för att scanna. Det verkar som om färgerna blir bättre.
Nu håller vi tummarna för att det blir varmare väder. Det börjar bra idag. Härligt!
Stor kram från Anita

Maria Berg sa...

Det är kul att pyssla mysiga kort.

Mina halsbandsblogg har inte varit så aktiv sedan du var där och tävlande men nu när våren står för dörren drar jag igång igen.
Jag kommer att presentera nya erbjudande varje vecka.
Detta vill jag fira med en ny tävling, mer en utlottning av ett halsband.

Det enda du behöver göra är att besöka sida, skriva en kommentar och väldigt gärna länka på din egen blogg.

http://mariaberg-halsband.blogspot.com/2009/03/ny-halsband-lanseras.html

Vänliga hälsningar,
Maria Berg - som önskar dig en trevlig dag.

Jennie/Deleelsia sa...

Åh vilken kreativ helg du har haft. 3 väldigt fina kort. Föll lite extra för det färgsprkande kortet med flodhästen. Så sött. (och nej det var inte bara för det var spets på det ;) )

Kram J

Paradise sa...

Superfina kort i härliga färger!!
SÅklart de blir mer kompletta med text sen! Det är ju så bra att fylla på förrådet lite så man har när någon väl behöver ett kort! =D
STOR KRAM Petra

Cathrin sa...

Hej hej!! Åh, så fina! Gillar verkligen papprena på översta och nedersta korten.Hoppas du får en skön helg med mycket sol och fågelkvitter, själv ska jag jobba,suck. Kram Cathrin

Chruss sa...

Oh så läckra korten är Annika!Jag borde använda mina stjärnor, QK och spellbinders lite mer men det blir ju inte av *suckar*.
Ha det bra - vi håller tummarna att påsken blir soligt gul!
kram

Pijo sa...

Underbara kort. Gillar att du gör så färgglada kort. Man blir glad av att se dem. Hoppas du får en härlig påsk!
Kram

Anita sa...

Glad Påsk önskar jag dej.
Hoppas att ni får en härlig helg.
Kramis från Anita

Petra/Paradise sa...

Absolut! Vilken grej! Vilkan man jag har!! NÄr jag läste mitt inlägg så märkte jag att jag inte fick med att jag vart väldans glad över min mans överraskning!
..Men en sådan grej betyder mer än en födelsedagspresent! Det är ju tanken som räknas!! =)
Glad påsk på dej gumman!!
STOR KRAM Petra

Related Posts with Thumbnails