19 januari 2010

Ännu en tisdag...

Idag har jag faktiskt haft en riktigt riktigt bra tisdag, visserligen är jag trött, men humöret är näst intill på topp! Jag började tidigt idag och därmed slutade jag även tidigt. När jag kom hem tog jag en promenad för att få lite mer frisk luft och därefter tog jag en kopp gott te och tittade jag på det inspelade avsnittet av CSI NY från igår.

När avsnittet var slut så kände jag pysselsuget och gick därför ner i pysselrummet. Satte på lite bra musik på spotify och lyckades få till ett riktigt fint "bara för att kort" om jag får säga det själv. Det bästa av allt är att kortet nästan gjorde sig självt och jag hoppas och tror att det innebär att inspirationen är tillbaka!!! Fick en hel massa idéer när jag besökte min DT-kollega rimnas skafferi igår och det gjorde susen, tack för all inspiration du sprider.



Även idag går kortet i den härligt glada färgkombon turkost och rött. Tillsammans med lite prickigt och randigt kan det inte bli annat än bra. Kortet är gjort med material från PaperMaze och en utförlig materiallista finns i bloggen.

Ha en riktigt skön tisdagkväll!
kram Annika

2 kommentarer:

Sara_SaGam sa...

Visst är det härligt när inspiratione bara kommer. Själv är jag inne på min femte stämplande timme i kväll...

Anna Maria Niia sa...

Vilket fint Kort!!!

Gillar detaljen med blomman.

Så roligt att kunna inspirera dig!

Önskar dig en fin dag.
Kram

Related Posts with Thumbnails