21 februari 2010

Korten från gårdagens träff

Underbara Petra hade som jag redan nämnt med sig ett härligt papper till mig på träffen. Så istället för att gräva i den stora pappershögen så högg jag tag i det direkt. Underbara färgkombon orange/turkos/grön föll jag direkt för.

Dessutom kommer jag ihåg att någon önskade kort i färgkombon orange och turkos när jag efterfrågade förslag för ett tag sedan. Så det blev ett helt i de färgerna och det kommer säkerligen att bli fler framöver (måste ju göra åt den sista biten papper oxå).


Som ni ser så håller jag på att bygga på mitt förråd av grattiskort, de var nästan helt slut! Det blev även ett par kort i en annan färgskala, tycker att de här papperen från Crate är helt fantastiskt fina och i underbara färger. Ugglan är en klar favorit och det vet jag att fler än jag tycker, så håll till godo!

Det syns dåligt på den här bilden, men själva kortet har samma rundade form i hörnen som det mönstrade papperet.

Jag vill jättegärna höra vilket kort som blev favoriten idag och varför.
Patrick är ute och skottar för fullt. Just nu är han uppe på garagetaket. Ska se om jag inte kan ta några foton så att ni får se hur det ser ut på vår lilla tomt just nu.

Måste även säga HEJJA SVERIGE, vilken underhållning herrarnas skiatlon lopp blev igår!!! Så oerhört spännande och extra kul att vi fick ett svenskt guld via Marcus Hellner och ett svenskt brons via Johan Olsson.

Nu  närmar jag mig mina 20000 besökare, undrar om vi når dit idag?! 
kram Annika

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Jag gillar färgerna i det lila svart gråa men inte stämplarna så mkt....

Finns det några stämplar som inte e så puttinuttiga?? Jag ska göra inbjudningskort till Frits namnkalas, behöver hjälp!!!

Kram Lina

Millan M sa...

Söta kort!

sickan sa...

hej kusin.
nedersta ugglekortet, för ugglan är grön och för att jag gillar såpbubblebandet bakom ugglan med dess härliga färger.

Katta sa...

Alla e superfina men favoriter 2&5, varför? Inte en aning, bara gillar dom mest;)
kramar!

Related Posts with Thumbnails