11 juli 2010

Julkort v 27

Så var det återigen dags för veckans julkort, på rätt dag dessutom! Har invigt mina julstämplar från Tim Holtz serie som jag köpte på rea för ett tag sedan.


Jag har stämplat de fina snöflingorna på ett svagt mönstrat papper med text, tycker det blev riktigt snyggt. Collagestämpeln är även den stämplat och embossade på ett mönstrat papper. Gillar den lite gammeldags stilen, lite härligt som kontrast till alla de riktigt färgstarka korten jag gjort en period.

Hoppas att ni alla har en bra helg i värmen. Själv smyger jag ner i gillestugan där det är svalt och skönt!
kram Annika

1 kommentar:

Pernilla/Trollwing sa...

Men Annika, vilket ljuvligt julkort!!! Supersnyggt med de stämplade snöflingorna och det där tom holtz-motivet!! Sa ju för länge sedan att jag skulle hänga på din bra-iga ídé med ett julkort i veckan, måste måste komma igång nu känner jag!
Ha det härligt i värmen, kramar!

Related Posts with Thumbnails