19 augusti 2010

Borta bra men hemma bäst

Det är riktigt skönt att komma iväg och få lite miljöombyte som det så fint heter. Fast det är nästan lika skönt att komma hem igen!

Vi tog vägen över Gekås hem och där passade vi på att kolla in Panduro, men de hade inte mycket. Vi köpte bara några fina papper till de båda monstren eftersom Irma numera också tycker om att pyssla!

Inne på Gekås handlade vi ett par nya lampskärmar eftersom vi köpt två av olika storlekar sist och nu har vi två av varje så det blir nog väldigt bra. Ska bara måla om en gammal träfot så kommer jag bli mer än nöjd. Det var väldigt lugnt därinne så vi passade på att gå en sväng och kolla lite där vi inte hade ork och lust till att trängas sist.

Nu är vi hemma och håller som bäst på att packa upp. När det är klart (eller när sambon tillåter mig) så kommer jag att sjunka in i den andra delen av Twilight böckerna. Kan meddela att jag är helt fast nu! Jag som vanligtvis inte alls tycker om det övernaturliga. Så jag kan varmt rekommendera åtminstone den första boken i serien!


Här kan du läsa mer om den om du vill.

Det ser ut att bli en fin kväll, kanske blir det till att sitta på uteplatsen och njuta en stund.

Ha det gott!
kram Annika

3 kommentarer:

Millan M sa...

Ullared är alltid trevligt! Ska dit två ggr i höst...vilket min sambo anser vara sjukligt;) Men han ska inte med, så han behöver ju inte bekymra sig!
KRAM

Petra/Paradise sa...

Låter som ni haft en härlig tripp!!!
Men som du säger, borta bra men hemma är nog alltid bäst!! ;)

Jag skulle också vilja åka till Ullared och Gekås.
Men det finns ingen tripp inplanerat förens den 4 dec.
Jag får spara pengar som attans tills dess då det är julklappshandel som gäller då :)

Åter igen, tack Annika för det fina paketet jag fick på posten!
Jag har inte riktigt lyckats smälta det än ;)

Kram och trevlig helg!!!!

//Petra

Jaana sa...

Jag riktigt längtar efter att få läsa denna serie ! Matilda har bokat dem på biblioteket, så jag ska läsa dem efter henne.

Related Posts with Thumbnails