29 september 2010

Piggare

Så var den förkylningen över för den här gången. Visst känner jag mig fortfarande lite trött, men i morgon är det jobb som gäller och det känns skönt.

I dag har jag faktiskt pysslat lite emellan vilstunderna. Jag har inga färdiga kort att visa, men en hel del påbörjat är det i alla fall och det är alltid något. På fredag fyller min kära lillebror år och jag fixar som bäst med hans kort just nu. Eftersom jag vet att han är här inne och läser så får ni vänta med att se det tills han har fått det i sin hand.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska se på halvåtta hos mig.

Ha det gott kära bloggläsare!
kram Annika

3 kommentarer:

Emelie sa...

Skönt att du mår bättre! Inget vidare att vara sjuk.
Kram Emelie

Emelie sa...

Skönt att du mår bättre! Inget vidare att vara sjuk.
Kram Emelie

Theresia sa...

Krya på dig!
Kram Theresia

Related Posts with Thumbnails