21 november 2010

Så var helgen över

Vips så var även den här helgen förbi. Tiden går vansinnigt fort just nu, tänk att det är första advent om en vecka! Så den här veckan ska jag plocka fram ljusstakarna och stjärnorna och köpa vita hyacinter. För på fredag är det adventspyntat i mina fönster!

I dag var det dags för Måns 3-års kalas. Det var fullt ös med 7 vuxna och 5 barn! Vi fick kokt korv med bröd och tårta.


Måns hade fullt sjå att hinna öppna alla paket och det kom nya hela tiden. Han är charmig som få och har energi för 10. När de andra gick hem så stannade jag och Patrick kvar en stund. Anna och jag satt i köket och pratade om studierna till våren, jobbet och livet i allmänhet. Det är härligt att hon finns!

Nu har jag precis fixat något att äta och sedan blir det en lugn kväll framför TVn tror jag.
kram Annika

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails