07 juli 2011

Ingen vanlig dag

Nej, idag är det ingen vanlig dag. För idag fyller världens bästa Freja 5 år! Jag ringde och sjöng för henne för en stund sedan och så hoppas jag att posten gör sitt jobb och levererar kortet.

Tänkte visa några bilder jag tog i tisdags när Freja och Irma var här. Det går väldigt fort hela tiden så det är inte helt enkelt att ta bra kort på de här tjejerna!


Som ni säkert ser på bilderna gillar de här tjejerna röda vinbär!

I går kväll blev det mycket riktigt en mysig sommarkväll på uteplatsen. Jag drack en god smoothie med mango och färska jordgubbar och så såg vi på Leila bakar. Sedan zappade sambon runt bland kanalerna och jag själv läste. Till sist så läste jag i skenet av de tända ljusen på bordet. Jag invigde en av våra nya plädar som vi fyndade på Jysk. Den ena är tänkt att ha att sola på i trädgården och den andra är en utflyktsfilt som ska ligga i bilen så att den alltid finns med. Visst är de fina?!

Plädarna är quiltade och heter Sofia. Bilden är lånad på www.jysk.se

Nu ska vi iväg en sväng till den internationella matmarknaden i Jönköping.
kram Annika

3 kommentarer:

Anonym sa...

En fin prinsessa var det på tack för det freja

Chruss sa...

Hallåj!!!
Diesen jag har köpt kommer från Cheery Lynn design.
De lila är den störst storleken sedan de grå som är lite smalare.
De lila, den största är ca 18,3 * 14,2 och den minsta 8,9*4,7.
De grå 14*18,1 och 4,3 *8,5.
Med reservation för synfel på linjalen :-D. Den lila är scalloped..

Linda/Pieces by Pieces sa...

Hej, vilka superhärliga sommarbilder - du är duktig på att fotografera!

Kram

Related Posts with Thumbnails